Zwroty

Nasza polityka obejmuje 30 dni. Jeśli minęło 30 dni od zakupu to niestety nie możemy zaoferować Państwu zwrotu pieniędzy, ani wymiany.

 

Aby kwalifikować się do zwrotu, Państwa przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go Państwo otrzymali. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

 

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z obowiązku zwrotu.

 

Karty upominkowe

Do realizacji zwrotu potrzebny jest paragon lub dowód zakupu.

Refundacje (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu towaru, wyślemy Państwu wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Państwa również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Państwa zwrotu.

 

Jeśli zostanie zaakceptowany, wówczas Państwa zwrot pieniędzy zostanie przetworzony, a pieniądze zostaną automatycznie zwrócone na Państwa kartę kredytową lub zgodnie z oryginalną metodą płatności, w ciągu określonej ilości dni.

 

Opóźnione lub nieotrzymane refundacje (w stosownych przypadkach)

Jeśli nie otrzymali Państwo jeszcze zwrotu pieniędzy, proszę najpierw sprawdzić ponownie swoje konto bankowe.

 

Następnie proszę skontaktować się z firmą obsługującą Państwa kartę kredytową. Zanim Państwa zwrot pieniędzy zostanie oficjalnie zaksięgowany, może upłynąć trochę czasu.

 

Następnie proszę skontaktować się z bankiem. Często zdarza się, że przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy wymagane jest trochę czasu na jego przetworzenie.

 

Jeśli to wszystko już zostało zrobione i nadal nie otrzymali Państwo jeszcze zwrotu pieniędzy, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@hydrosilex.com.

 

Przedmioty z wyprzedaży (jeśli dotyczy)

Zwrotowi mogą podlegać tylko produkty o regularnej cenie. Niestety, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za produkty z wyprzedaży.

 

Wymiana (jeśli dotyczy)

Przedmioty wymieniamy tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcą Państwo wymienić coś na ten sam przedmiot, prosimy o e-mail na adres poland@hydrosilex.com oraz o wysłanie do nas przedmiotu na adres:

 

HydroDilex Global
Kemp House
152-160 City Road
London EC1V 2NX.

 

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony przy zakupie jako prezent i wysłany bezpośrednio do Państwa, otrzymacie Państwo kartę upominkową o wartości Państwa zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, wyślemy do Państwa kartę upominkową mailem.

 

Jeśli przedmiot nie był oznaczony przy zakupie jako prezent lub dawca prezentu miał zamówienie wysłane do siebie, aby dać Państwu prezent później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Państwa zwrocie.

 

Wysyłka

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres:

 

HydroSilex Global
Kemp House
152-160 City Road
London EC1V 2NX.

 

Będziecie Państwo odpowiedzialni za samodzielne opłacenie kosztów wysyłki w celu zwrotu towaru. Koszty wysyłki nie podlegają refundacji. Jeśli otrzymacie Państwo zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od kwoty zwrotu.

 

W zależności od tego, gdzie Państwo mieszkacie, czas potrzebny na dotarcie do Państwa wymienianego produktu może się różnić.

 

Jeśli wysyłacie Państwo produkt o wartości ponad 75 dolarów, należy rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Państwa przesyłkę zwrotną.

Seems like you're in . (This is our Poland store)

Would you like to go to our store?